-
1. Data: 2008-04-23 18:17:59
Temat: Warszawa // specjalista ds. obslugi klienta // branza IT / pelen etat
Od: s...@g...com
SYNERWAY S.A. (www.synerway.pl) zatrudni pracownika na
stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wymagania:
- zaangażowanie, chęć zdobywania nowej wiedzy
- umiejętność wypowiadania się w języku polskim
- umiejętność podstawowej obsługi programów Word/Excel
Mile widziane:
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta.
Cechy charakteru:
- asertywność
- dociekliwość
- uprzejmość
Zakres obowiązków:
- obsługa telefoniczna i emailowa zgłoszeń dotyczących projektów
SYNERWAY
- kierowanie zgłoszeń klientów do osób odpowiedzialnych za ich
realizację
- przygotowywanie raportów z obsługi klientów
Co oferujemy:
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie
- stanowisko pracy w komfortowym biurowcu (od 18 kwietnia siedziba
firmy będzie znajdować się w biurowcu BTC przy stacji metra Wierzbno)
Proszę o przesłanie CV. Skontaktujemy sie z wybranymi osobami.
Zgłoszenia od osób, które nie spelniają wymagań nie będą rozpatrywane.
Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: "Wyrażam zgodę na
przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w
celach
rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych
osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833."
Lukasz Misiukanis
Wiceprezes Zarządu
SYNERWAY S.A.
Al. Jerozolimskie 214
02-486 Warszawa
tel. +48 22 35 98 96
fax +48 22 35 98 95
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?