PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Manager Produktu/Product Owner <=

  • 1. Data: 2021-01-14 09:30:03
    Temat: Warszawa => Manager Produktu/Product Owner <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to firma tworząca rozwiązania IT w oparciu o model Saas
    dla dużych klientów z branży finansowej czy nieruchomości.

    *****
    ***** Manager Produktu/Product Owner
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Tworzenie produktu, który spełnia i przewyższa oczekiwania
    klientów,
    * Zarządzanie produktem, w tym tworzenie i nadzorowanie roadmapą,
    agregowanie feedbacku ze strony biznesu,
    * Definiowanie i przekazywanie wizji produktu i priorytetów
    wewnętrznym interesariuszom,
    * Analizowanie bolączek użytkowników, szybkie rozwiązywanie ich
    problemów i przekształcanie pomysłów w działające prototypy,
    * Wdrażanie systemów i procesów rozwoju produktu, zwiększających
    efektywność dzisiaj i skalujących się w przyszłości,
    * Definiowanie wymagań produktu, opracowywanie specyfikacji i
    nadzorowanie ich wykonania,
    * Autonomiczne zarządzanie kilkuosobowym zespołem
    technologiczno-produktowym,
    * Nadzorowanie kluczowym wskaźnikiem produktu, aby zwiększyć
    zaangażowanie użytkowników,
    * Zarządzanie projektami (w tym koordynowanie projektami
    wdrożeniowymi i rozwojowymi z naszymi klientami korporacyjnymi,
    prowadzenie spotkania na styku produktu i biznesu),
    * Koordynowanie integracji i wdrożenia (bez sprzedaży)
    * Wspieranie biznesu w tworzeniu case studies,
    * Doradzanie w zakresie strategii marketingowej, praca blisko z CMO,
    * Nadzorowanie cybersecurity produktu.
    * Praca z HotJar, Trello, Slack, Google Analytics

    ***** Nasze super wymagania:

    * 2 lata doświadczenia jako Szef Produktu
    * Doświadczenie w rozwijaniu produktu skierowanego do zewnętrznego
    klienta masowego (B2C)
    * Tworzenie makiet UX,
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    * Dbałość o szczegóły, które odróżniają dobry produkt od
    świetnego produktu,
    * Zdolności analityczne (w tym w zakresie KPI dotyczących produktu i
    zachowań użytkowników),
    * Chęci przekraczania granic tego, co jest możliwe,
    * Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie,
    * Umiejętności wywierania wpływu,
    * Doskonałe umiejętności w rozwiązywaniu problemów,
    * Otwartości na feedback,
    * Elastyczność i umiejętność szybkiego dostosowywania się do
    zmian,
    * Samodyscyplina, umiejętność planowania i zarządzania własnym
    czasem,
    * Umiejętność pracy w startupie (dynamiczne tempo, elastyczne
    podejście do zmian, młody zespół)

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Inicjowanie i nadzorowanie testów i badania, aby lepiej poznać
    potrzeby użytkowników,
    * Znajomość metodologii prowadzenia badań i analiz rynkowych lub
    produktowych,
    * Umiejętność UX Design
    * Doświadczenie w produktach o podobnych charakterze (SaaS
    B2B/LegalTech)

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pełna praca zdalna
    * Realna możliwość rozwijania kompetencji i umiętności

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2101
    => => =>