-
1. Data: 2003-10-28 12:11:51
Temat: WARSZAWA - ASYSTENTKA
Od: "ania" <b...@h...com>
Szukam pracy jako asystentka/sekretarka, asystentka działu księgowości,
posiadam stosowne doświadczenie zawodowe.
UMIEJĘTNOŚCI:
Znajomość j.angielskiego.
Znajomość środowiska Windows.
Bardzo dobra znajomość internetu.
Czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw firmy.
Prowadzenie i zarządzanie biurem.
Znajomość SYMFONII (HANDEL, KADRY I PŁACE), WF Mag.
Znajomość bankowości elektronicznej (MULTICASH).
Umiejętność korzystania z zasobów sieci intranetowej oraz sieci globalnej.
Znajomość przepisów prawa administracyjnego, handlowego, prawa pracy,
finansowego,
rozliczeń ZUS.
Komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie.
Zdolność podejmowania samodzielnych decyzji, otwarty umysł, kreatywność.
Proszę o poważne oferty pod e-mail: b...@h...com lub nr mobile:
0-504-541-163
Pozdrawiam
ania
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?