PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop macierzyński i urlop wypoczynkowy › Urlop macierzyński i urlop wypoczynkowy
  • Data: 2003-02-07 19:51:43
    Temat: Urlop macierzyński i urlop wypoczynkowy
    Od: jerzu <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja małżonka zamierza wykorzystać bezpośrednio po urlopie
    macierzyńskim zaległy urlop za 2001 i 2002 rok.
    Czy pracodawca ma prawo odmówić udzielenia urlopu?? Jeżeli nie to czy
    ma prawo _zmusić_ małżonkę do przyjścia na jeden dzień do pracy -
    między urlopem macierzyńskim a wypoczynkowym? Pracodawca twierdzi że
    wg. KP tak - ja nic na ten temat w nowym KP nie znalazłem.

    PS: crosspost pl.praca.dyskusje i pl.soc.dzieci

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    Aleksandra - 7.09.2002 - http://jerzu.ktm.net.pl/ola/