PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop macierzyński i urlop wypoczynkowy › Re: Urlop macierzyński i urlop wypoczynkowy
  • Data: 2003-02-07 22:19:15
    Temat: Re: Urlop macierzyński i urlop wypoczynkowy
    Od: "ainuwE" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:to874v0ip1tja7te4vugdvlshgdgmsc73d@4ax.com...
    > Moja małżonka zamierza wykorzystać bezpośrednio po urlopie
    > macierzyńskim zaległy urlop za 2001 i 2002 rok.
    > Czy pracodawca ma prawo odmówić udzielenia urlopu?? Jeżeli nie to czy
    > ma prawo _zmusić_ małżonkę do przyjścia na jeden dzień do pracy -
    > między urlopem macierzyńskim a wypoczynkowym? Pracodawca twierdzi że
    > wg. KP tak - ja nic na ten temat w nowym KP nie znalazłem.

    Ja po urlopie macierzyńskim, wykorzystałam urlop wypoczynkowy, następnie dwa
    dni na opiekę nad zdrowym dzieckiem i poszłam na wychowawczy. Nikt mi
    niczego nie odmawiał, mało tego, nasza Pani kadrowa uczuliła mnie, abym
    złożyła także wniosek o te dwa dni, bo pracodawcy i pracownicy często o nich
    zapominają.
    --

    pozdr.

    ainuwE & Zuzia(14.04.2002)