PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa - przedluzenie - jak to sie skonczylo

  • 1. Data: 2005-01-05 11:04:23
    Temat: Umowa - przedluzenie - jak to sie skonczylo
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Jak kogos interesuje, to przedluzono mi umowe. Na szczescie sam mnie szef
    poprosil. Nie wyjasnilo sie samo czemu tak dlugo, a ja nie pytalem.
    Co do podwyzki to nic nie udalo mi sie wynegocjowac, tak na marginesie umowa
    byla juz gotowa jak przyszedlem. Co mi sie udalo? Zalatwic oplacenie studiow
    podyplomowych przez firme (dzieki Nikiel ;-) za porade). Wogole mam jakbym
    chcial jakis kurs to mam przychodzic (ciekawe ile takich kursow mozna sobie
    zalatwic).
    Nastepnym razem mimo wszystko skorzystam z rady Kaizen'a i sie wczesniej
    przygotuje, przynajmniej nie bedzie stresu jakby akurat nie chcieli
    przedluzac.