PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę i działalność gospodarcza › Umowa o pracę i działalność gospodarcza
  • Data: 2003-04-06 20:40:47
    Temat: Umowa o pracę i działalność gospodarcza
    Od: "Bartek" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Firma dla której pracuję, zaoferowała mi zmianę formy zatrudnienia. Do tej
    pory byłem zatrudniony na umowę o dzieło, skończyłem już studia, więc byłem
    bez ubezp. zdr. Po moich usilnych naleganiach o umowę o pracę, dostałem
    następującą propozycję (która ma zminimalizować koszty mojego zatrudnienia):
    Umowa o pracę na kwotę minimalną, do tego otwieram własną działalność
    gospodarczą i co miesiąc wystawiam im fakturę na pozostałą kwotę
    wynagrodzenia, firma powadzi moją księgowość.

    Tyle tytułem wstępu, teraz pytanie:
    Jakie są konsekwencje prowadzenia działalności gosp., plusy, minusy, jakie
    wiążą się z tym opłaty i czy w ogóle warto się w coś takiego pakować?

    Dzięki za odpowiedzi (oby były)
    Bartek