PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę i działalność gospodarcza › Re: Umowa o pracę i działalność gospodarcza
  • Data: 2003-04-07 08:02:48
    Temat: Re: Umowa o pracę i działalność gospodarcza
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:

    [...]

    > Tyle tytułem wstępu, teraz pytanie:
    > Jakie są konsekwencje prowadzenia działalności gosp., plusy, minusy, jakie
    > wiążą się z tym opłaty i czy w ogóle warto się w coś takiego pakować?

    Fakty:
    - firma malo powazna chociaz uczciwa,
    - skoro nie stac jej na Ciebie to duzo nie zarobisz,
    - wlasna dzial.gosp. jest dla przedsiebiorczych wlascicieli - jesli
    czujesz sie specjalista i chcesz naprawde sie wyksztalcic w jakiejs
    dziedzinie, a nie prowadzic firme, to szukaj czegos innego,
    - polowe tego co masz na fakturze zezra Ci podatki i oplaty,
    - wysokosc oplat masz na groups.google.pl (w archiwach tej grupy).

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>