PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace a kredyt

  • 1. Data: 2003-09-03 20:09:19
    Temat: Umowa o prace a kredyt
    Od: "\(piecia\)" <b...@g...pl>

    Witam,

    Kilka dni temu dostalem prace na caly etat (umowa o prace). Chcialbym sie
    dowiedziec czy w tym momencie moge sie ubiegac o kredyt konsumencki w
    wysokosci okolo 1000 pln. Umowe dostalem na dwa lata. Czy to ze jestem
    studentem i nie mam uregulowanej sluzby wojskowej moze mi przeszkodzic w
    zakupach w systemie ratalnym?
    Dzieki za informacje,

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-09-04 08:15:32
    Temat: Re: Umowa o prace a kredyt
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy to ze jestem studentem i nie mam uregulowanej sluzby wojskowej
    > moze mi przeszkodzic w zakupach w systemie ratalnym?

    W banku ci powiedzą, nie spytasz to nie będziesz wiedział.
    Dadzą ci spłacać do czasu zakończania umowy o pracę.
    Jeśli chodzi o to czy jesteś studentem to mają to w nosie, ale co
    do służby wojskowej to niechętnie dają kretyty jeśli jest nie uregulowana.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2003-09-04 11:31:49
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Czesto sie zdarza, ze po 3 miesiącach pracy dopiero dają kredyt.

    SAsza

  • 4. Data: 2003-09-04 11:42:41
    Od: "babla" <n...@s...pl>

> [...]
    > wysokosci okolo 1000 pln. Umowe dostalem na dwa lata. Czy to ze jestem
    > studentem i nie mam uregulowanej sluzby wojskowej moze mi przeszkodzic w

    Skieruj się z pytaniem do banku lub kredytodawcy - każdy kieruje się innymi
    zasadami.

    Z praktyi wynika, że
    1. przy małych kredytach konsumenckich musisz pracować co najmniej 3
    miesiące, ponieważ pod uwagę jest brana średnia zarobków z ostatnich 3
    miesięcy.
    2. nieuregulawany stosunek do służby wojskowej to poważna przeszkoda w
    zdobyciu jakiegokolwiek kredytu.
    3. jeśli jesteś studentem, to możesz dostac kredyt do czasu ukończenia
    studiów - nie dłużej.

    Andrzej Wąsik