PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo pracy - dodatek stażowy

  • 1. Data: 2003-09-03 16:24:29
    Temat: prawo pracy - dodatek stażowy
    Od: "Madzia" <m...@w...polska.pl>

    Witam
    ponieważ w Karcie Nauczyciela nic na ten temat nie znalazłam, zwracam się z
    prośbą o pomoc do Was.
    Jak naliczac dodatek stażowy (wysługe) nauczycielowi, który pracuje w dwóch
    szkołach w niepełnym wymiarze godzin?
    Szkoły mają róznych płatników/właścicieli, czy takiemu nauczycielowi
    przysługuje dodatek i w jednej i w drugiej szkole, czy tylko w jednej, jesli
    w jednej to w której, skoro nauczyciel ma po tyle samo godzin (dokładnie10).

    z góry dziekuję za wszelkie informacje i podpowiedzi

    pozdrawiam
    Madzia

  • 2. Data: 2003-09-06 18:38:33
    Temat: Re: prawo pracy - dodatek stażowy
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > w jednej to w której, skoro nauczyciel ma po tyle samo godzin (dokładnie10).
    >
    > z góry dziekuję za wszelkie informacje i podpowiedzi

    Patrz Rozp.MEN z dnia 26.06.2001 w sprawie szczegółowych zasad wynagradzania....
    (Dz.U. nr 71 poz.737).Pozdrawiam.