PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy zagranica - jakie biura posrednictwa pracy

  • 1. Data: 2002-11-30 14:50:58
    Temat: Szukanie pracy zagranica - jakie biura posrednictwa pracy
    Od: "ppp" <p...@w...pl>

    Szukam pracy zagranica jako informatyk - interesujace mnie
    lokalizacje to glownie Irlandia, Francja, Belgia, Szwajcaria, ale
    jesli by sie trafila niezla oferta to rowniez w innym kraju
    europejskim.

    Czy znacie jakies serwisy internetowe firm zajmujacych sie
    posrednictwem pracy, gdzie szczegolnie warto szukac?

    W jakich panstwach w Europie jest obecnie najwieksze
    zapotrzebowanie na informatykow (wiem, wiem ze teraz wszedzie
    nielatwo, ale moze w niektorych krajach jest nieco lepiej).