PracaGrupypl.praca.szukana › Student wiecz. 23 lata /warszawa/ inż. środowiska/ różne

  • 1. Data: 2004-03-29 12:08:01
    Temat: Student wiecz. 23 lata /warszawa/ inż. środowiska/ różne
    Od: "Pawelek" <p...@a...net>

    Mam 23 lata, jestem studentem ; system wieczorowy ,przeniesiony z dziennych
    po 3 latach po specjalnościach ciepłownictwo,ogrzewnictwo,wentylacja a teraz
    inż. komunalna z zagadnieniami inst. i sieci wod-kan a także systemy
    oczyszczania miast. interesuje mnie praca pokrewna z moim kierunkiem ale
    jeśli kogoś zainteresuje moja osoba z poza branży chętnie rozpatrzę . na
    życzenie wyślę CV , posiadam różne doświadczenia w pracy jednakże przeważnie
    były to prace okresowe na umowę zlecenie . teraz interesuję się stałą pracą
    . Umiejętnosci: jęz.angielski w stopniu dobrym , niemiecki do powtórzenia
    (matura), PJ kat. B (1997) + sprawne poruszanie się po mieście także
    większymi dostawczymi, komputer bardzo dobrze (office ,
    siec,systemy,serwis)+posiadam doświadczenie w rysunkach AutoCad (praca w
    firmie) , NORMA ( mogę mieć pytania tylko czysto inżynieryjne) . Jestem:
    życzliwy, uprzejmy , wesoły ,uczciwy , potrafię pracowac , oferuję
    zaangażowanie i chęć doskonalenia pracy. Nie palę. interesuje mnie praca w
    godzinach: od rana do 15.00,15.30 w zależności od odległości od uczelni .