PracaGrupypl.praca.szukana › Sekretarka, recepcjonistka, inna biurowa - poszukiwana.

  • 1. Data: 2002-06-11 06:47:36
    Temat: Sekretarka, recepcjonistka, inna biurowa - poszukiwana.
    Od: "Agnieszka" <m...@n...com>

    Energiczna i mloda podejmie prace jako sekretarka, recepcjonistka lub inna
    biurowa od zaraz.
    Posiadam doswiadczenie.

    Kontakt : 0692 293 584.

  • 2. Data: 2002-06-11 08:44:51
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    > Energiczna i mloda podejmie prace jako sekretarka, recepcjonistka lub inna
    > biurowa od zaraz.

    Hmmmm sekretarka, a wiec osoba zorganizowana i pamietajaca o wszystkim za
    wszystkich, ktorej nie przyjdzie do glowy, ze trzeba podac miasto, w ktorym
    szuka sie pracy ...
    MM

  • 3. Data: 2002-06-11 09:11:05
    Od: "Agnieszka" <m...@n...com>

    Warszawa

    Poza tym coz bysmy zrobili bez takich profesjonalnych osob jak wlasnie ty,
    ktore wyglaszaja komentarze na grupie nie przeznaczonej do dyskusji.

    Użytkownik Maciek Marchewczyk <m...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae4d3i$ri9$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-06-11 09:16:31
    Od: "Andy" <s...@f...kki.net.pl>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hmmmm sekretarka, a wiec osoba zorganizowana i pamietajaca o wszystkim za
    > wszystkich, ktorej nie przyjdzie do glowy, ze trzeba podac miasto, w
    > ktorym szuka sie pracy ...

    Eeee tam - to pewnie oznacza, ze nie ma problemow
    ze zmiana miejsca zamieszkania :)))

    Andy

  • 5. Data: 2002-06-11 13:02:39
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > Warszawa
    >
    > Poza tym coz bysmy zrobili bez takich profesjonalnych osob jak wlasnie ty,
    > ktore wyglaszaja komentarze na grupie nie przeznaczonej do dyskusji.

    Przygotowuje rekrutacje sekretarki. W Warszawie. Myslacej, zorganizowanej i
    nie pyskatej :-))))
    Jak widac nie jest o taka latwo :-)))
    MM

  • 6. Data: 2002-06-12 13:23:48
    Od: "Agnieszka" <m...@i...pl>

    Użytkownik Maciek Marchewczyk <m...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae4s70$squ$...@n...tpi.pl...

    > Przygotowuje rekrutacje sekretarki. W Warszawie. Myslacej, zorganizowanej
    > nie pyskatej :-))))
    > Jak widac nie jest o taka latwo :-)))
    > MM

    Ależ bardzo łatwo:-)
    Np. ja:-)))))))
    Warszawa, dobra znajomość Worda, internetu, języka angielskiego i
    rosyjskiego, a do tego jestem jeszcze sympatyczna:-))))))
    Mam 20 lat, skończony I semestr realizacji TV w Warszawskiej Szkole Reklamy
    oraz chęć studiowania socjologii (kiedyś;-)
    Pozdrawiam
    Agnieszka T.

  • 7. Data: 2002-06-12 13:26:09
    Od: "Agnieszka" <m...@i...pl>

    PS. Zapomniałam o poczuciu humoru ;-))))))
    Aga T.