PracaGrupypl.praca.dyskusjezostałem rachmistrzem › Re: zostałem rachmistrzem [OFF Topic]
  • Data: 2002-04-26 06:42:03
    Temat: Re: zostałem rachmistrzem [OFF Topic]
    Od: "Grzegorz" <G...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z przeprowadzonych testów wynika że na mieszkanie gdzie są 4 osoby wypełnienie std.
    formularza za pierwszym razem zajmuje ok 2-3 godzin.
    Zależy od sprawności osoby wypełniającej.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

    P.S. Jeśli przyjdzie do mnie rachmistrz i będzie u mnie siedział 2 godziny to go
    najzwyczajniej wyp.....e z domu. ;-)
    Inna ciekawostaka rachmistrzowie mają również zapoznac się z bezdomnymi w swoim
    obwodzie i po zapoznaniu mają ich nakłonić do pomocy przy wypełneniniu dokumentu.
    Na moje oko to chłopaki się bardzo ucieszą z takiego spisu bo bez flaszki to z
    rachmistrzem nie będa chcieli rozmawiać ;-) mają przcież inne ciekawsze zajęcia ;-)