PracaGrupypl.praca.dyskusjezostałem rachmistrzem › Re: zostałem rachmistrzem
  • Data: 2002-04-25 16:01:39
    Temat: Re: zostałem rachmistrzem
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Lubojański" napisal:

    > No ale ile taką jedną ankietę się wypisuje? Chyba nie 2
    > godziny?

    Srednio to tak gora 30 minut. Poczatek bedzie dluzej, a potem jak sie juz
    wpadnie w rutyne to to bedzie kwestia kilku minut. Najdluzej zajmuje
    wypelnianie R1 i R2. Te wszystkie podzialy na grunty orne, odlogi, sady,
    stawy, pod zasiewami, pod truskawkami itp. troszke komplikuja sprawe.
    Trzeba uwazac aby powierzchnie sie zgadzaly i wogole. Ale tez az tak
    trudne to nie jest i jak rolnik wie co uprawia i ile ma ziemi to wypelnia
    sie stosunkowo szybko.

    > Jak zrobię szybciej to moja sprawa jak długo będę pracował.

    I slusznie. Niektorym tak jak Jackowi naprawde sie nie oplacalo. Ale masa
    bylo tez ludzi, ktorzy mysleli, ze wlasciwie baki beda zbijac i zbiora te
    1500 zloty. Mnie sie to cholernie kalkulowalo. I tak siedze teraz w domu,
    do zasilku nie mam prawa. A tak zdobede cenne doswiadczenie (te kontakty z
    ludzmi ladnie mozna wykorzystac w liscie motywacyjnym) i dostane za to
    pare groszy.

    > Ale jak to dokładnie ma być rozliczne? Od ankiety? Od osoby
    > na ankiecie?

    Nie pamietam dokladnie cennika. W kazdym badz razie wszystko jest placone
    osobno. Przykladowo wchodzisz do jakiegos bloku z 15 mieszkaniami w kazdym
    po 3 mieszkancow. Osobno dostajesz za jeden budynek, 15 mieszkan i te 45
    osob. Jesli jeszcze bedziesz mial szczescie i sie okaze, ze w tym budynku
    mieszkaja sami tacy, dla ktorych trzeba wypelnic M (badanie migracji),
    kazdy ma jakies zwierzeta gospodarskie albo dzialki rolnicze lub
    indywidualne gospodarstwa rolnicze to... Dzieki temu jednemu budynkowi
    mozesz bardzo dobrze zarobic ;)

    Z tego co mi tam po glowce sie kolacze to jest tak mniej wiecej (brutto):
    2 zeta od osoby
    8 zeta od mieszkania
    14 zeta (czy cos kolo tego) od R1 (zblizone cena bedzie chyba cena za R2)
    iles tam za D (jestes facetem wiec z ta mozliwoscia mozesz sie pozegnac)
    iles tam za M.

    Co do cen to jednak cosik zle zapisalem, bo dzisiaj na sali w UM
    slyszalem, ze to 2,80 za osobe. Ta cena pojawila sie tez na grupie. No ale
    tak orientacyjnie Ci podalem.

    > Pisali że 1000 zł brutto. Od tego 20 % podatku to wychodzi mi 800
    > a nie 500 ? ZUSu nie płacę bo jestem studentem.

    Jesli masz pecha i dostaniesz cienki rejon to mozesz nie zarobic tego 1000
    brutto. U mnie jednak niewiele bedzie takich przypadkow. Wiekszosc wezmie
    tak okolo tych 700 minimum. Niektorzy maja szanse nawet na 2000 brutto.

    http://www.stat.gov.pl/nsp/index.htm

    Gdybys byl ciekaw to tam jest troszke informacji

    pozdrawiam
    Greg