PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: zapanowało coś dziwnego na grupie › Re: zapanowało coś dziwnego na grupie
  • Data: 2003-03-09 20:42:30
    Temat: Re: zapanowało coś dziwnego na grupie
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może leży pośrodku wina, ale w przeważającej mierze pracodawcy
    > wykorzystują tendencję na rynku iż jeśli nie TY to 100 następnych stoi za
    > drzwiami i jutro Cię tu nie ma !
    > A to jest przyczyna dla której moga z ludźmi wyprawiać co chcą i tak sie
    > właśnie dzieje. Mam tu na myśli nie płacenie podatków, Zusów, przedłużanie
    > umów w nieskończoność, mobbing, i wszelakie krętactwa aby tylko wyjść na
    > "swoje" kosztem pracownika !

    No tu się zdecydowanie nie zgadzam. Póki co znacznie częściej spotykałem się
    ze "złymi" pracownikami, niż pracodawcami.
    Normą jest wykorzystywanie firmowego sprzętu do prywatnych celów (telefon,
    ksero, komputer, samochód, itp,) A najgorsze jest to, że mało komu przyjdzie
    do głowy, że to zwyczajne okradanie firmy.

    > To dziwne że jest tak duży odestek ludzi wykształonych w latach 90 którzy
    > jakoś nie pracowali za komuny i są zmuszani do częstej zmiany pracy, bo
    > pracodawca zmienia ich jak rękawiczki ? Studiują, w tym samym czasie
    pracują
    > aby zdobyć cenne doświadczenie, konczą studia pracują tu po 2-3 msce,
    > później u innego pracodawcy po 2-3 miesiące i jakoś nigdzie się nie nadają
    > tak ? Nie maja wiedzy i są nastawieni na kombinacje ? Bzdury totalne....

    No widocznie się nie nadają. Przecież są i tacy (i to wcale nie mało),
    którzy szybko znajdują pracę i pracują kilka lat w jednej firmie. Widziałem
    już mnóstwo "absolwentów", którzy absolutnie nic nie potrafili. Skończyli
    prywatne szkoły, które przepuszczą każdego, byleby płacił w terminie za
    semestr.

    > widzę co się dzieje na rynku pracy i jakie sygnały do mnie dochodzą, jak
    > ktos za wszelką cenę chcę pracować, ma stosowne kwalifikacje a trafia na
    > takich.... że szkoda słów, tyle że jest Panem i władcą i sprzyjają mu
    czasy
    > do kombinatorstwa na ludziach !!!
    > Szkoda słów...., owszem są uczciwi pracodawcy (znam takich) ale większość
    > cwaniacy !

    Bzdura. Nie mówię, że wśród pracodawców nie ma kombinatorów i cwaniaków. Ale
    nie można generalizować. Tych uczciwych i "porządnych" jest jednak znacznie
    więcej.
    Trzeba też wziąć pod uwagę, że fatalne przepisy prawa pracy i zabójcze
    podatki, wręcz wymuszają kombinacje.

    --
    Pozdrawiam