PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: zapanowało coś dziwnego na grupie › Re: Odp: zapanowało coś dziwnego na grupie
  • Data: 2003-03-06 00:52:47
    Temat: Re: Odp: zapanowało coś dziwnego na grupie
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrangler napisał:

    > To dziwne że jest tak duży odestek ludzi wykształonych w latach 90 którzy
    > jakoś nie pracowali za komuny

    Wiesz, pracowalem za komuny w wakacje, bo chcialem (w czasach liceum) i
    jakos nie zauwazylem, zeby ludzie sie obijali w moim zakladzie
    (drukarnia nomen omen im. Rewolucji Pazdziernikowej x2), tudziez w
    trakcie roku szkolnego po godzinach w dwoch szpitalach jako sprzatacz.
    Edukacje zakonczylem w roku wyborow, ale nadal uwazam ze ocena ludzi
    jako tych co pracowali za komunizmu i tych co pracuja za kapitalizmu
    jest mocno krzywdzaca - to tylko wymysl tych pier.... gryzipiorkow z
    gazet i firm konsultingowych (pierwsi musieli cos klarownego napisac,
    drudzy musieli jakos podkreslic swoja "wyzszosc" - mozesz wybierac ;) ).

> [...]
    > aby zdobyć cenne doświadczenie, konczą studia pracują tu po 2-3 msce,
    > później u innego pracodawcy po 2-3 miesiące i jakoś nigdzie się nie nadają
    > tak ? Nie maja wiedzy i są nastawieni na kombinacje ? Bzdury totalne....
    > widzę co się dzieje na rynku pracy i jakie sygnały do mnie dochodzą, jak
    > ktos za wszelką cenę chcę pracować, ma stosowne kwalifikacje a trafia na
    > takich.... że szkoda słów, tyle że jest Panem i władcą i sprzyjają mu czasy
    > do kombinatorstwa na ludziach !!!
    > Szkoda słów...., owszem są uczciwi pracodawcy (znam takich) ale większość to

    Nie oceniajac pracodawcow ale pracobiorcow - mialem mozliwosc
    "wspolpracy" z osobami, ktore zakonczyly ksztalcenie w kapitalizmie i na
    dobra sprawe, oprocz wiekszego "wyszczekania" i pewnosci swojej wartosci
    (w kontekscie owych innych?), nie zauwazylem wiekszej zmiany - czlowiek
    to czlowiek i zadne plakietki tu nie pomoga. Zeby nie byc zbyt
    jednostronnym - twoje doswiadczenia sa prawdopodobnie skutkiem
    "nadprodukcji" pracobiorcow a nie innych czynnikow - to tak jak z gora,
    podstawa bedzie nienaruszona (pracownicy starsi stazem u danego
    pracodawcy), wierzcholek bedzie sie obsypywal (pracownicy mlodsi
    stazem).

    Flyer