PracaGrupypl.praca.dyskusjezakres obowiazkow › Re: zakres obowiazkow
  • Data: 2005-01-20 12:45:21
    Temat: Re: zakres obowiazkow
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cso626$cqs$1@inews.gazeta.pl Jolanta Pers
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Znaczy, mamy to interpretować tak, że bywałoś raczej kijowym
    > pracownikiem u kijowych pracodawców? Aaaaa. Jasne. No, ale to nie wina
    > redakcji.
    Dziwi mnie trochę, że już parę razy użyłaś liczby mnogiej "my", a
    podpisujesz się pod postem tylko Ty sama. W zestawieniu z Twoim sposobem
    "argumentacji", ogólnym tonem wypowiedzi oraz "logiką" wnioskowania nasuwa
    mi to nieodparcie coraz jaśniej krystalizujące się podejrzenie...

    > W którym miejscu prawo pracy zakazuje wpisania do zakresu obowiązków
    > "Inne zadania w zależności od potrzeb firmy"? Paragrafik poproszę.
    W żadnym. I paragrafiku nie będzie.
    Zaczynasz "gonić w piętkę", zapominasz co już zostało w tym wątku
    powiedziane/napisane.
    A pisałem, że papier wszystko przyjmie.

    Jotte