PracaGrupypl.praca.dyskusjezakres obowiazkow › Re: zakres obowiazkow
  • Data: 2005-01-21 12:10:58
    Temat: Re: zakres obowiazkow
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:csqo78$bqq$1@inews.gazeta.pl Jolanta Pers
    <j...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Jakbyś nie zauważyło,
    (...)
    > Czyżbyś nagle zaczęło twierdzić, że
    > miałoś na myśli
    Ile ty masz lat? 12? 10?

    > Wyraź, wyraź. Wiesz, takie przetrzymywanie może być szkodliwe dla
    > zdrowia i życia.
    No to wyrażam.
    Odniosłem wrażenie, że z jakichś tajemniczych przyczyn zaczynasz skromne,
    słabiutkie "ja" zastępować mocniejszym "my", a może nawet uzurpować sobie
    prawo do wypowiadania się w imieniu wszystkich użytkowników grupy.
    Poza tym dostosowałem się (choć doprawdy nie wiem czemu i po co) do
    realizowanej przez ciebie konwencji "dyskutowania" przy użyciu złośliwych
    odzywek.

    > Napisałoś, że przyjmie, w związku z tym można wpisać na wszelki wypadek
    > wszystko, co komu przyjdzie do głowy. Czyżbyś nagle zaczęło twierdzić, że
    > miałoś na myśli "przyjmie, więc można wpisać "i inne zadania" "?
    A nie możesz dyskutować normalnie, na rzeczowe argumenty? Nie wpierać mi, ze
    coś twierdziłem czy napisałem.
    Cały czas mówię to samo: wpisać to sobie można wszystko, patrz tu:
    i tu:
    Tyle że zapis, którego stosowanie może naruszać obowiązujące prawo jest w
    tym obszarze nieważny, a w każdym razie skutecznie zaskarżalny. To po co go
    zamieszczać? W nadziei, że ktoś się nie pozna i bezwolnie się zastosuje?

    > Ech,
    > widywało się już zgrabniejsze wolty w dyskusji.
    Ale teraz mi się nie chciało postarać... ;)

    Jotte