PracaGrupypl.praca.dyskusjezakres obowiazkow › Re: zakres obowiazkow
  • Data: 2005-01-21 11:14:48
    Temat: Re: zakres obowiazkow
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte <t...@W...pl> napisał(a):

    > Dziwi mnie trochę, że już parę razy użyłaś liczby mnogiej "my", a
    > podpisujesz się pod postem tylko Ty sama.

    Jakbyś nie zauważyło, piszesz na grupę dyskusyjną i poza moją skromną osobą
    Twoje wypowiedzi komentują jeszcze co najmniej dwie inne. Czyta je zapewne
    jeszcze więcej ludzi.

    > W zestawieniu z Twoim sposobem
    > "argumentacji", ogólnym tonem wypowiedzi oraz "logiką" wnioskowania nasuwa
    > mi to nieodparcie coraz jaśniej krystalizujące się podejrzenie...

    Wyraź, wyraź. Wiesz, takie przetrzymywanie może być szkodliwe dla zdrowia i
    życia.

    > W żadnym. I paragrafiku nie będzie.

    Ach, tak. Skoro taki zapis jest dozwolony, dla wielu zarządzających wygodny,
    a większość zarządzanych nie protestuje, to czemu tak tupiesz nogami na samą
    wzmiankę?

    > Zaczynasz "gonić w piętkę", zapominasz co już zostało w tym wątku
    > powiedziane/napisane.
    > A pisałem, że papier wszystko przyjmie.

    Napisałoś, że przyjmie, w związku z tym można wpisać na wszelki wypadek
    wszystko, co komu przyjdzie do głowy. Czyżbyś nagle zaczęło twierdzić, że
    miałoś na myśli "przyjmie, więc można wpisać "i inne zadania" "? Ech,
    widywało się już zgrabniejsze wolty w dyskusji.

    JoP