PracaGrupypl.praca.dyskusjezakladanie studia reklamy › Re: zakladanie studia reklamy
  • Data: 2004-12-23 11:56:40
    Temat: Re: zakladanie studia reklamy
    Od: "Adi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dEGRYSIN" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:2080.00000be6.41caa1f3@newsgate.onet.pl...

    > Hehe. No, okiej. To mi powiedz prosze co ma max, a czego nie ma blender
    nie
    > wliczajac modyfikatorow animujacych siatke [przy czym nie chodzi mi o IK].
    Tak
    <ciach>

    Wierzę Ci, że znasz te programy i nie musisz mi tego udowadniać. Nie
    rozumiesz co piszę. Chodzi o to, że Tobie się wydaje, że prowadzenie firmy
    to nic strasznego i najważniejszy jest tutaj soft. Jeszcze raz Ci mówię, że
    soft jest mało istotny - byle był legalny, przy pracy zarobkowej tym
    bardziej. Jeśli o gimpa chodzi, to o ile wiem obsługa cmyka u niego nadal
    kuleje, więc jak chcesz przygotować ulotki do druku? Wiem wiem, można
    konwersję przeprowadzać na różnym etapie prac, ale nie masz kontroli nad
    efektem końcowym.

    Zajmij się najpierw pracą np. na umowę zlecenie, znajdź klientów, a jeśli
    zacznie się to jakoś kręcić to potem zacznij legalizować na siebie. Tyle.

    A.