PracaGrupypl.praca.dyskusjezaczynam sie bac... › Re: zaczynam sie bac...
  • Data: 2003-01-18 20:18:10
    Temat: Re: zaczynam sie bac...
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pozwole sobie cos dodac. Jesetem w podobnej sytuacji. Tez nie chca rodzice
    mnie zatrudnic w swojej firmie. Branza metalowa. Ojciec ubzdural sobie, ze w
    tej branzy nie ma szans. A ja moge robic u nich wszystko. I wcale nie chce za
    to pieniedzy. Powiedzialem nawet, zeby mnie zatrudlini na 1/4 etatu. I sam
    jakos sobie wyskubie na te ZUS-y i inne oplaty. A oni nic. Ja patrze
    perspektywicznie, by w przyszlosci objac ta firme i nia pokierowac. A tak
    niech sie stacza w dol. A ja dorabiam innych za grosze.....