PracaGrupypl.praca.dyskusjewyzsze wyksztalcenie › Re: wyzsze wyksztalcenie
  • Data: 2007-09-07 10:40:16
    Temat: Re: wyzsze wyksztalcenie
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety Kolega ma trochę racji, powrót z normalnego kraju (mniejsza o
    > przyczynę wyjazdu/powrotu) wymaga tygodniowej kwarantanny.

    nie wiem czemu, ale jak czasem jestem w pl (na tydzień, dwa) to jakoś
    nie zauwazam polepszenia mojego obrazu...

    nie to, żebym starał się być więcej niż przeciętnie narzekającym, ale
    moja decyzja wyjazdu była mocno związana z tym co sie w kraju dzieje (a
    zwłaszcza na rynku pracy). Nigdzie nie jest łatwo, ale przy zdrowych
    podstawach jest możliwość osiągnięcia duzo wiekszej przyjemności z tego
    co się robi niż jakieś "wysilanie się" w "imię nie wiadomo czego".

    Nie powiem tez że gdzie indziej jest łatwo, bo to nie jest prawda. Ale
    dla mnie po protu łatwiej.

    I wiecej powiem, istnieje szansa że kiedys wrócę. I na prawdę nie mam
    wiekszego pomysłu jak wprowadzac w życie swoje doświadczenia. Założyć
    firmę i "po innemu" traktować polskich pracowników? nie zda to egzaminu,
    traktować pracowników "po polsku"? też juz nie wyjdzie, bo za długo
    jestem w innym srodowisku... Byc pracownikiem? nauczyłem sie jeszcze
    skuteczniej bronić swoich praw, czyli 2-3 dni i juz nie pracuję...

    tak tak, po kazdej stronie "barykady" są jakieś problemy. naprosciej
    powiedziec - wyjechał, uciekł, niech sobie tam siedzi. A jeżeli będe
    chciał kiedys wrócić?

    too oczywiście tylko takie głosne myślenie, a nie odpowiedź do Entropera :)

    --
    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    _G_R_O_M_A_X_