PracaGrupypl.praca.dyskusjewyzsze wyksztalcenie › Re: wyzsze wyksztalcenie
  • Data: 2007-09-07 22:34:38
    Temat: Re: wyzsze wyksztalcenie
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mowisz o rynku pracy, karierze i materialnym poziomie zycia. To sa
    > zwykle najwazniejsze czynniki brane pod uwage przy decyzji o wyjezdzie,
    > ale jest tez cos innego: jakosc otoczenia spolecznego. To sa takie
    > sprawy jak bycie obsluzonym w urzedach sprawnie, szybko i z usmiechem,
    > zrelaksowana, zyczliwa postawa ludzi wokol Ciebie, brak korupcji, nie
    > wtracanie nosa w cudze zycie, entuzjastyczne podejscie do cudzego
    > sukcesu, szacunek do drugiego czlowieka itp.
    >
    > O ile w Polsce jak najbardziej da sie zarobic przyzwoite pieniadze -
> [...]

    Eee tam, jak się chce/lubi narzekać, to powody się zawsze znajdą.

    Mi osobiście znacznie bardziej podoba się podejście do życia i pracy u
    Polaków, niż np. u Amerykanów - pracowałem z takimi i całkiem ich nie
    trawię. Podobnie Anglików. A z Polakami się zawsze dogaduję...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com