PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie i niewykorzystany urlop › Re: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
  • Data: 2007-08-08 17:26:32
    Temat: Re: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f9crah$fu8$1@inews.gazeta.pl eus <e...@g...pl>
    pisze:

    > czyli nie moge odmowic?
    Możesz, jasne że możesz, jak zawsze. Ale w tym wypadku nieskutecznie.
    "Zesłanie" pracownika na przymusowy urlop wypoczynkowy to jeden z przypadków
    (ne jedyny), kiedy pracodawca może to zrobić.
    Jak odmówisz, to cię może co najmniej nie dopuścić do pracy.

    > Jesli mozna to tak ujac, bardziej "oplaca" mi sie zachorowac i (poprawcie
    > mnie jesli sie myle) ubiec pracodawce, niz pozwolic sobie wlepic urlop?
    Nie musisz go ubiegać. Wystarczy jak "zachorujesz" w dowolnym dniu urlopu,
    także w pierwszym. Wówczas bieg urlopu się przerwie. Taki wariant może
    bardziej się opłacać z finansowego punktu widzenia. Z innych - zależy co dla
    kogo jest bardziej opłacalne.

    > Oczywiscie nie mam zamiaru tego robic
    Nie ma sensu tego pisać, to twoja sprawa.

    --
    Jotte