PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie i niewykorzystany urlop › Re: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
  • Data: 2007-08-10 13:32:06
    Temat: Re: wypowiedzenie i niewykorzystany urlop
    Od: "ABC" <A...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

    mam jeszcze jedno wazne pytanie z ostatniej chwili.

    Zostalem poproszony o wypelnienie wniosku urlopowego.
    Czy ma jakiekolwiek znaczenie to, czy pracodawca mnie wysle na urlop czy tez
    (wypelniajac wniosek) zaznacze ze jest to urlop planowany w kontekscie
    ewentualnej choroby?

    We wniosku mam opcje: wypoczynkowy planowany, okolicznosciowy z powodu,
    wypoczynkowy na zadanie, opieka na dziecko i dzien wolny z powodu...

    Nie wiem czy powinienem sam sobie wypelniac taki wniosek (jedyna rozsadna
    opcja to wypoczynkowy planowany) chyba pracodawca powinien mnie "wyslac" ale
    czy to ma znaczenie??

    bede wdzieczny za odpowiedz
    P.