PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .... › Re: wypowiedzenie ....
  • Data: 2003-05-04 11:31:45
    Temat: Re: wypowiedzenie ....
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > Troszkę się mylisz, jest wyrok SN na to, że nieodebranie wypowiedzenia nie
    > powoduje iż jest ono nieskuteczne. Sąd uznał, że jeżeli pracownik został
    > poinformowany (awizo) o dostrczeniu mu przesyłki i nie zaistniały inne
    > okoliczności (szpita, wyjazd etc) uniemożliwiające zapozonanie się z
    treścią
    > pisma, a paracownik uchylał sie od podjęcia korespondencji z poczty czy od
    > kuriera, doręczenie uważa się za skuteczne -
    [ciach]

    kurier przykleił (mogło się odkleić ;) do drzwi awizo ok. 19:15,
    z awiza NIE wynika co to za przesyłka, jest tylko nr przesyłki i godzina
    przybycie kuriera,
    nikt nie odmówił kurierowi przyjęcia przesyłki, mieszkanie było puste,
    przybyłem do domu po 21:00 (zresztą prosto z pracy, i po co robić po naście
    godzin dziennie),
    zadzwoniłem do kuriera na jego nr komórki i poinformował mnie że zdał już
    przesyłki i że jutro rano, mogę starać się odebrać przesyłkę, ale on nie
    gwarantuje (1maja) że ktoś tam będzie i raczej nie było bo dzwonię od kilku
    dni i nikt nie odbiera telefonów.

    więc jak ? przsyłka doszła ?? uchylam się od odbioru ??
    odbiorę prawdopodobnie w poniedziałek 5 maja i co wtedy ? od tego momentu
    płynie czas wypowiedzenia ?

    pzdr
    seba