PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .... › Re: wypowiedzenie ....
  • Data: 2003-05-05 09:17:10
    Temat: Re: wypowiedzenie ....
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > seba mam nadzieję, że znajdziesz dobą pracę w sensownej firmie czego Ci
    > życzę
    > JO

    ja też sobie tego życzę i innym grupowiczą będących w potrzebie :),

    a tak apropos to odebrałem tę niszczęsną przesyłkę :(, (dziś tj. 05.05.2003)
    i co czytam w niej że z dniem 30.04.2003 (mam wątpliwości) zostaję zwolniony
    z powodu redukcji etatów (tu się zgadzam - trudno) a dalej że okres
    wypowiedzenia mija 31.05.2003 :(.

    wg pani prawnik z PIP liczy się data odebrania wypowiedzenia (czyli
    5.05.2003) a to co jest napisane nie może być sprzeczne z kodeksem pracy,
    czyli data 31.05.2003 jest nie istotna i datą kończącą moją pracę w firmie
    jest 30.06.2003, i to mnie satysfakcjonuje, jeśli oczywiście można mówić o
    satysfakci w takim momencie.

    pzdr
    seba