PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .... › Re: wypowiedzenie ....
  • Data: 2003-05-04 18:07:17
    Temat: Re: wypowiedzenie ....
    Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > raczej po to by dalej móc pracować, mimo swoich wad to fajna firma
    > pzdr
    > seba
    >
    > Nie potrafię przyzwyczaić się do takich zbójeckich form działania, moja
    firma (e tam moja, ta w której pracuję) płaci za nadgodziny, pilnuje zasad
    kodeksowych i jest Ok. Draństwo pracodawców irytuje mnie okrutnie i chyba
    nie mogłabym prowadzić spraw kadrowych w firmie z zaszady działającej na
    niekorzyśc pracownika. wylali by mnie jak nic.
    seba mam nadzieję, że znajdziesz dobą pracę w sensownej firmie czego Ci
    życzę
    JO