PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie oszustwo › Re: umowa zlecenie oszustwo
  • Data: 2006-07-13 12:22:43
    Temat: Re: umowa zlecenie oszustwo
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym zrobił tak: "ok zostaje" a jak bym zobaczył kasę na koncie to bym
    > powiedział, że "zmieniłem zdanie" i niewywiązał się z umowy którą bym
    > nawet
    > podpisał, w innym przypadku zostaje Ci są pracy.
    tylko to moze skutkowac porzuceniem pracy i wilczym biletem... Niby nic
    wielkiego, ale kiedys moze zaszkodzic...

    Proponowalbym sprawe zalatwic przy pomocy jednak srodkow zgodnych z
    prawem, czyli przynajmniej wypowiedzenie zlozyc z winy pracodawcy.

    Dobrze jak sie zapytasz prawnika, bo my tu piszemy tak jak uwazamy i jak
    nam sie wydaje, ale za wiele prawnikow tu nie ma ;))

    Bonza