PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie oszustwo › Re: umowa zlecenie oszustwo
  • Data: 2006-07-13 13:32:15
    Temat: Re: umowa zlecenie oszustwo
    Od: herakles <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuroi Bonza wrote:

    > tylko to moze skutkowac porzuceniem pracy i wilczym biletem... Niby nic
    > wielkiego, ale kiedys moze zaszkodzic...
    >
    > Proponowalbym sprawe zalatwic przy pomocy jednak srodkow zgodnych z
    > prawem, czyli przynajmniej wypowiedzenie zlozyc z winy pracodawcy.
    >
    > Dobrze jak sie zapytasz prawnika, bo my tu piszemy tak jak uwazamy i jak
    > nam sie wydaje, ale za wiele prawnikow tu nie ma ;))
    >
    > Bonza
    Co za bzdura, to nie te czasy, jedyne czym może skutkować to złą opinią
    wśród takich skur...ów ale tym nie ma się czym przejmować. A na rozmowie o
    pracę warto opowiedzieć tę historię(bez zakończenia jeżeli decydujemy się
    na brutalną wersję) jest to idealna wymówka, dlaczego się gdzieś krótko
    pracowało.