PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie oszustwo › Re: umowa zlecenie oszustwo
  • Data: 2006-07-13 14:15:38
    Temat: Re: umowa zlecenie oszustwo
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomSee napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Mam taki oto problem:
    (..)

    Ze wszystkich się
    > wywiązałem, za kwiecień dostałem wynagrodzenie do ręki (podpisałem
    > odbiór gotówki), za maj dostałem przelew na moje konto... Koleś płacił
    > po 10-tym, choć umowa kończyła się z dniem ostatniego m-ca. No ale płacił.
    No i co z tego ze 10? moglo by byc i po pol roku.. (czytaj umowe... bo
    KP cie nie obowiazuje poki co; w Umowie zleceniu moze byc nawet ze
    _swiadczysz_ _usluge_ (bo *nie* *pracujesz*) za darmo)

    > Za maj powiedział, że mi nie zapłaci, bo po pierwsze taką ma zasadę -
    > poprzednim pracownikom też nie płacił ostatniej wypłaty (niedawno się
    > dowiedziałem) - po drugie, jeżeli zdecyduję się pracować u niego dalej,
    > "wyśle przelew w ciągu 5 minut" (cytat).

    Sad Cywylny zaprasza...

    > Moje pytania:
    > - Co mogę teraz zrobić - jak dochodzić swoich pieniędzy ? (kwota to 1000
    > zl)
    isc do sadu pracy z pozwem o ustalenie stosunku pracy...

    > - Jeżeli wchodzi w grę postępowanie sądowe - to pewnie cywilne
    niekoniecznie - patrz wyzej
    - czy
    > będzie to gra warta świeczki ?
    sad pracy jest za free

    > - Czy mogę sprzedać ten dług ?
    teoretycznie tak...ale na pewno nie bedzie to szybkie
    /szukaj odpowiedzi na grupie zwiazanej z prawem.../
    na sprzedazy naleznosci odzyskasz okolo 10-15% kwoty zobowiazania

    > - Czy mogę wystawić rachunek za to zlecenie jako osoba fizyczna i jaki
    > powinien być wzór tego rachunku ?
    > - Koleś mnie wk***(urzył) grubo, bo pracowałem sumiennie - może jakieś
    > info do PIP, US ?
    PIP jest dla pracownikow, nie dla uslugobiorcow (w dodatku bylych.. ;p)