PracaGrupypl.praca.dyskusjetym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany... › Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
  • Data: 2006-07-06 18:21:30
    Temat: Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
    Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > czy mogłabyś, jak już odbędziesz rozmowę, opisać wrażanie , jakie wywarł na
    > tobie kandydat - jakie błędy popełnił, co ci się w jego osobie spodobało, a co
    > nie, jak oceniesz go jako potencjalnego pracownika;

    OK. chętnie. do dziś spotkałem się z kilkoma osobami. pierwsze co
    mnie bardzo zdziwiło to strój a raczej jego brak. jeszcze dwa lata
    temu jak sam szukałem pracy to latałem na spotkania w garniaczku.
    pomimo, że docelowo, w pracy wcale nie musiałbym go nosić. teraz
    natomiast dziwi mnie, że ludzie przychodzą "prosto z ulicy". czy moze
    jasny braz jest teraz trendy? ;) bo ten kolor dominował w strojach
    większości osób.

    ale OK. po kolejnej osobie ubranej "nieodpowiednio" przestałem
    zwracać uwagę na strój. chociaż pewnie jak trafi się osoba ubrana
    choć trochę elegancko to będę mile zaskoczony.

    taka myśl mnie nachodzi, jeśli chodzi o ubiór to, że wydaje mi
    się, że te osoby duże "lepiej" ubierają się na imprezy niż na
    rozmowy w sprawie pracy.

    jeśli zaś chodzi o przebieg spotkania to nie mam większych
    zastrzeżeń do osób, z którymi rozmawiałem. jedna dziewczyna, z
    którą się dziś widziałem wydaje mi się, że mogła mieć
    dokumenty napisane przez kogoś bo wyglądały świetnie natomiast
    była kompletnie nieprzygotowana do rozmowy i niewiele sobą
    prezentowała...

    natomiast hitem była rozmowa, którą przeprowadziłem wczoraj przez
    telefon z jedną z kandydatek ale o tym napiszę w nowym poście... :)