PracaGrupypl.praca.dyskusjetym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany... › Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
  • Data: 2006-07-06 12:50:35
    Temat: Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie pytania uważam za najbardziej idiotyczne jakie mozna zadać.
    > Odpowiedz jest prosta - zobaczylem ogloszenie, pomyslalem sprobuje, ale
    > oczywiscie taka odpowiedz na 90% zostanie zle oceniona.

    W sumie nie do końca - w eniro (kilka watkow wczesniej opisalem), wlasnie
    tak odpowiedzialem, konkretnie "po prostu - szukam pracy". Goscia zatkalo,
    wiec sie zapytalem czy mam "lac wode", czy odpowiadac szczerze. Wiadomo, ze
    szczerosc...
    Zalezy do pracownika, ktory sie zajmuje rekrutacja. Kiedys tez to robilem i
    nie zadawalem durnych pytan, pt. "dlaczego mam akurat Pana/nia przyjac do
    pracy"?
    Korzystajac z watku, nalezy pamietac o jednej rzeczy. Nie firma jest gora,
    poniewaz i jedna i druga strona musi byc zadowolona. Inaczej rotacja bedzie
    ogromna, a firma malo ze traci na wdrozenie i przeszkolenie pracownika,
    ktory po niedlugim okresie "zwija zabawki i idzie do innej piaskownicy" -
    ktora zazwyczaj jest konkurencja. Lub jeszcze lepiej - spada za granice i
    utrzymuje rencistow(emerytow) z innych krajow :)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63