PracaGrupypl.praca.dyskusjetym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany... › Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
  • Data: 2006-07-06 08:33:28
    Temat: Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
    Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie pytania uważam za najbardziej idiotyczne jakie mozna zadać.
    > Odpowiedz jest prosta - zobaczylem ogloszenie, pomyslalem sprobuje, ale
    > oczywiscie taka odpowiedz na 90% zostanie zle oceniona.

    ja sie z Toba nie zgodze. nawet nie przypuszczasz jacy ludzie się
    zgłaszają i jakie dokumenty przysyłają. idealnym kadnydatem bedzie
    osoba młoda, niekoniecznie z doświadczeniem za to dokładna,
    skrupulatna i odpowiedzialna. jeżeli kandydat zdaje sobie sprawę ze
    swoich zalet, ma takie jak powyżej i potrafi to czymś poprzeć (np.
    jakimiś wydarzeniami z przeszłości) to już plus dla niego.

    sporo osob wysla CV ot tak sobie bo jest ogłoszenie. w rezultacie
    czytalem CV od "dyrektorow" i "kierownikow" a takich osob nie szukam.

    poza tym jak przychodzi kandydat na rozmowe, nie wie nic o firmie
    (nawet w jakiej branzy działa), mówi, że na powyższym stanowisku
    jego zdaniem najważniejsze cechy to komunikatywność, dynamizm i
    elastycznośc to jest to jakaś pomyłka.

    > Jak dla mnie kolejne bzdurne pytanie - idealow nie ma, mozna byc tylko
    > blizej lub dalej wzorca.

    dokładnie o to chodzi, żeby być jak najbliżej wzorca. a nie, żeby
    całkowicie od niego odbiegać.

    > Cechy jakie posiada kandydat powinien wymienic
    > w liscie motywacyjnym, wiec zadanie takiego pytania uwazam, za kolejna
    > pomylke, ew ignorancje rekrutujacego - bo moze wskazywac, ze nie zadal
    > sobie trudu przeczytania listu.

    LM nie był konieczny. fakt - te co przyszły przeczytałem ale
    niewiele do sprawy wnosiły. niestety w większości przypadków
    zawierały błędy merytoryczne...