PracaGrupypl.praca.dyskusjeteksty przepisuję › Re: teksty przepisuję
  • Data: 2003-02-09 11:57:25
    Temat: Re: teksty przepisuję
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@o...pl napisał:

    > Przy okazji wątku: 50-latkowie w nowej rzeczywistości ktoś doradzal pani
    > szukającej pracy, żeby podała swoje CV tu na liście - może ktoś coś doradzi.
    > Ja też mam 50 lat oraz 500 zlotych renty i dylemat: opłacić mieszkanie czy
    > kupić coś do jedzenia.
    > Może ktoś poradzi jak znaleźć pracę? Już nie mam siły - wciąż natykam się na
    > barierę: Kobieta? 50 lat? DZIĘKUJEMY, nie mamy o czym rozmawiac.
    > Bolesne i upokarzające.

    Moze nie bede odkrywczy ale:

    - czesc pracodawcow pala dziwna checia (brak jakichs kosztow, jakies
    dofinansowanie czy ograniczenie "odgorne" ich dozwolonych zarobkow?) do
    zatrudniania rencistow/-ek, wiec moze sprobuj odpowiadac na takie
    ogloszenia rowniez i nie ukrywac faktu posiadania renty;

    - nie wiem u ilu bylas pracodawcow, ale mozliwe ze u niezbyt duzej ich
    liczby i po prostu przyjelas NAJPROSTSZE wyjasnienie, dlaczego
    przegrywasz - PRAWDZIWE wyjasnienie nie jest takie proste i czestokroc
    jest kazdorazowo, u kazdego pracodawcy inne. Jezeli zgadlem, ze nie
    "zaliczylas" np. 100 pracodawcow, to nie masz sie czemu dziwic - tu na
    grupie, co pewien czas, wypowiadaja sie ludzie, mlodzi, piekni, mezni,
    ze na powiedzmy 200 ofert dostali tylko kilka rzeczowych odzewow. Chyba
    takie czasy, ze sila nie tkwi w jakosci ale przewaznie w ilosci ;).

    Flyer