PracaGrupypl.praca.dyskusjestracone pokolene, bezrobocie wśród młodych › Re: stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych
  • Data: 2012-07-12 14:24:38
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie wśród młodych
    Od: "kejter" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:jtj6dm$prm$1@inews.gazeta.pl...
    > Oto jedna z przyczyn bezrobocia. Ludzie sa idiotami nie potrafiącymi
    > powiązać Nemo z Emo.
    > Oczywiście zdaje sobie sprawę, że to co napisał kejter to prowokacja. No
    > chyba, że nie :)

    Wyskoczyłeś z czymś żeby tylko mi dosrać i Ci gównianie wyszło.
    Idioci łykają wszystko bez zastanowienia, a spostrzegawczy i interesujący
    się światem człowiek zapyta gdy widzi coś nowego, nie boją się opinii
    takich jak Ty:
    jak to przecież wszyscy wiedzą kto to nemo. Nie chciałbym żeby lekarz
    pomylił puls z plusem, a katar z kataraktą.