PracaGrupypl.praca.dyskusjestracone pokolene, bezrobocie wśród młodych › Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
  • Data: 2012-07-12 13:05:48
    Temat: Re: stracone pokolene, bezrobocie w?r?d m?odych
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-12 12:28, Emeryt pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:4ffe77cd$0$1304$65785112@news.neostrada.pl...

    >>> dolarów (bez ostatniej edycji). Pieniądze te wykorzystano na zakup

    > PEŁNY CYTAT Z ENCYKLOPEDI:

    no i? Co ten cytat wnosi. Jak masz dostęp do przejrzyj materiały filmowe
    z tamtych lat i zobacz jakie były hasła, że 40 tys wystarczy na operację
    jednego dzieciaka i dzięki temu zmniejszy się kolejka. To po finale
    dopiero stwierdzono, że mając takie pieniądze lepiej je zainwestować w
    sprzęt, bo ten może na stałe zmniejszać kolejki i poprawić obsługę... No
    ale tego w encyklopedii nie znajdziesz, bo tu są tylko pewne fakty
    wymienione.

    > I faktycznie pomyliłem sie podając rok 2003 a nie 1993. I to jedyna moja
    > pomyłka.

    Nie jedyna. Przemilczałeś cały podniesiony wątek o łatwości dostania
    mieszkań.

    > Nie pisze o komunie w roku 1998 bo wtedy już od 10 lat komuny nie
    > było. Nie zmienia to jednak faktu że za komuny kolejek do przychodni i
    > szpitali nie było, jak również do czasu reformy w 1998 r też kolejek nie
    > było.

    Były.

    > Nie da się sfałszować histori choć jest wielu ludzi którzy dążą do tego
    > oczywiście we własnym prywatnym interesie. Pewnie sumienie im spać nie
    > daje.;)

    Ciekawe czemu może to sumienie w tym wypadku spać nie dawać? Chyba, że
    projektujesz swoj przypadek na innych... Może Ty rzeczywiście nie miałeś
    problemów z mieszkaniem, a w placówkach MSW łatwo było dostać się do
    specjalisty, czy też na operacje...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl