PracaGrupypl.praca.dyskusjesex w umowie o prace › Re: sex w umowie o prace
  • Data: 2006-12-10 18:58:00
    Temat: Re: sex w umowie o prace
    Od: "Any User" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > pensje stala miesieczna , niezaleznie od tego co wykonuje . TZn nie jest
    > honorowana ze te czynnosc , wykonuje ja bezplatnie , tak jak sekretarka
    > podaje
    > szefowi bezplatnie kawe , za podanie ktorej w restauracji musialby
    > zaplacic.

    Głupie, mikrofirmowe myślenie.

    Jak to sekretarka nie jest honorowana za tę czynność? Owszem, dostaje
    miesięczną, stałą pensję, ale nie oznacza to absolutnie, że jej usługa
    podawania kawy nie jest rozliczana.

    Chyba tylko w mikrofirmach praktykuje się taki burdel, w którym sekretarka
    (czy też jej jakaś namiastka), lub jakiś inny pracownik "pomocniczy" dostaje
    stałą kasę i nikt nie fakturuje jej czasu, poświęconego na czynności na
    rzecz różnych osób...