PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie stosunku pracy › Re: rozwiązanie stosunku pracy
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwiązanie stosunku pracy
    Date: Sat, 01 May 2010 15:05:22 +0200

    W dniu 2010-05-01 13:04, c00ba pisze:
    > Pytanie moze banalne, ale odpowiedz na nie dla mnie nie jest do konca jasna.
    > Chodzi w najwiekszym skrocie o rozwiazanie umowy o prace. Mam podpisana
    > (3-cia juz z kolei z tym samym pracodawca) umowe o prace na czas okreslony
    > do konca br.

    Sławomir zapomniał, że mamy ustawę antykryzysową, więc nie obowiązuje
    limit trzech umów na czas określony - więc masz umowę na czas określony.
    A nawet gdyby nie był zawieszony ten przepis, to jest szansa, że
    pierwszą umowę miałeś na okres próbny - a ona się nie liczy do limitu
    trzech umów.

    A taką umowę można wypowiedzieć tylko gdy są spełnione łącznie dwa warunki:
    1. Umowa jest zawarta na ponad 6 miesięcy
    2. W treści umowy jest zapis, że można ją wypowiedzieć.

    Więc być może nie możesz rozwiązać takiej umowy za wypowiedzeniem.
    Pozostaje dopracować do końca albo rozwiązać umowę za porozumieniem
    stron (jak pracodawca się zgodzi). Nie pisz pism - tylko dogadaj się. A
    jak się dogadasz, to spisujecie dokument w stylu "strony zgodnie
    ustalają" - i co tam ustaliliście.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded