PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: regionalizacja zaroków? › Re: regionalizacja zaroków?
  • Data: 2005-07-16 16:51:39
    Temat: Re: regionalizacja zaroków?
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:db7t6n$5a8$1@inews.gazeta.pl...

    [...]

    > No jak to w jaki sposób? Wybrać FotoHolica na prezydenta! Pamiętacie
    > Nikosia Dyzmę?:

    Rozumiem zlosciwosci z Waszej strony, bo to w koncu Polska Ukochana jest,
    ale na prezydenta nie zamierzam kandydowac.
    Natomiast oprocz dyskutowania tutaj o ludziach majacych fajna prace,
    cieszacy sie nia i umiejacy wydawac kase, czytaja grupe takze Ci, ktorzy jej
    nie maja w ogole albo nie sa zadowoleni z dotychczasowej.
    Zreszta kazdy ma swoja droge do spelnienia siebie. Myle sie?

    FotoHolic