PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: regionalizacja zaroków? › Re: regionalizacja zaroków?
  • Data: 2005-07-16 23:24:52
    Temat: Re: regionalizacja zaroków?
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:dbbve9$4js$1@inews.gazeta.pl...

    [...]

    > Oczywiście. Życzymy im jak najlepiej, ale to ich życie i praca i to
    > przede wszystkim oni sami powinni sobie pomóc. Narzekanie nic nie da.

    > Jasne. A jak to się ma do tematu dyskusji, czyli postulatów odgórnej
    > regulacji i ujednolicenia płac?

    Jak na ironie tylko ja nawiazalem do temat w pierwszej czesci pierwszego
    postu, co dalej utwierdza mnie w przekonaniu, ze trollowanie jest sposobem
    na nudzenie sie wielu osob, korzystajacych nawet w tak ciekawego medium
    jakim jest Internet.
    I zamiast nawzajem zmieniac tematy, udawadniac wyzszosc kapitalizmu nad
    komunizmem, wspolnie podyskutujemy zgodnie z tematami postow i nazwa grupy?

    F.