eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: 16 Jun 2003 15:24:16 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 34
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <b42ta2$90u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1055769856 10918 192.168.240.245 (16 Jun 2003 13:24:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Jun 2003 13:24:16 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.136.95.110, 213.180.130.13
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.10 [en]
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:83770
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Szanowną Grupę,

    Drogi Gluesticku, choć minęło już sporo czasu, pozwolę sobie odpowiedzieć na
    Twojego posta. Tak się składa, że jestem administratorem poczty korporacyjnej w
    Raiffeisen Bank Polska S.A. i Twoje uwagi dotyczą również mojej skromnej osoby.

    Otóż,
    1. Raiffeisen jest ogromną instytucją w której proces rekrutacji trwa czasem
    nawet kilka miesięcy i z tego co wiem, nie jest to niczym dziwnym na obecnym
    rynku (kiedy sam szukałem tu zatrudnienia, czekałem 3 miesiące na odpowiedź).
    2. Nasza poczta korporacyjna, mimo że jest bardzo rozbudowana, działa sprawnie.
    3. Na początku roku wykonywaliśmy w banku proces podnoszenia poziomu
    zabezpieczen i jednym z elementow skladowych byla zmiana nazewnictwa
    uzytkownikow poczty. To bylo bezposrednim powodem ponownego generowania
    potwierdzen przeczytania wiadomosci w skrzynkach pocztowych. Dla systemu byl to
    poprostu nowy user, ktory zapoznal sie z wiadomoscia. Nie wdajac sie w szczegoly
    powstawanie "return receipt" odbywalo sie automatycznie i nikt z uzytkownikow
    nie mial na to wplywu.
    4. Pani Anna Starostecka-Kaczmarek nie jest, jak Ty to nazwaleś "pindą", ale
    jedna z milszych osob jakie mialem okazję poznać w swoim życiu.
    5. Negatywna ocena innej osoby z podaniem jego danych kłóci się z zasadami
    neetyki i świadczy o Tobie, Gluesticku bardzo niedobrze. Podejrzewam jednak, że
    Ty jako osoba znająca się na informatyce i chciąca pracować w naszym IT
    doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Myślę, że jednocześnie rozumiesz, iż nie
    zagrzałbyś długo miejsca u moich kolegów z Help Desku, bowiem są to ludzie
    kulturalni i na wysokim poziomie.

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za uwagę.

    Piotr


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1