PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-06-17 13:19:20
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bcmj2t$r7i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale numer!;-)
    > niedlugo to ju nawet na grupie nie bedzie mozna sie wypowiedziec co do
    > pracodawcy, bo takowy to przeczyta i przez głupią wypowiedz od razu
    > pojdziemy na odstrzal;-)
    > inwigilacja???

    Nawet wiecej.
    Przez jakies 2 lata jak czytuje te grupe, to ze dwie osoby znalazly
    prawdopodobnie (tak wynika z lektury) prace w wyniku wymiany postow na jakis
    temat. Ktos tam sie zainteresowal i proponowal przejscie na priwa w celu
    sprecyzowania szczegolow.
    Srednia 1 osoba na rok...ale jednak.

    pzdr
    Krzysztof