PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-05 11:37:16
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ----- Wiadomość oryginalna -----
    Od: "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl>
    Grupy dyskusyjne: pl.praca.dyskusje
    > Swoja droga - jesli masz zamiar w ten sposob poszukiwac pracy to raczej
    > nie zajdziesz daleko. Po pierwsze nie masz pewnosci czy serwer ich
    pocztowy
    > poprawnie obsluguje te funkcje, moze fakt, ze teraz otrzymales
    potwierdzenie
    >to przypadek. A gdyby teraz pani, ktora tak milo nazywasz, po
    przeczytaniu
    > Twoich dokumentow zaprosila Cie na rozmowe
    > tak czy inaczej to jestes teraz spalony. Zdajesz sobie z tego sprawe ?

    Zastanów sie jeszcze raz co napisałeś. Czy naprawdę myślisz, że to jedyna
    droga jaką bezrobotny może szukac pracy?. Mylisz się.

    Nie sądzę abym, był spalony u tej pani na starcie ponieważ to ona "dała
    ciała". Nie przyjmuję do wiadomości informacji o tym, że cyt: "może ich
    serwer nie
    obsługuje, a potwierdzenie to przypadek".

    Tak się składa, że to nie potwierdzenie dostarczenia a potwierdzenie
    przeczytania.

    Po otwarciu wiadomości wyskakuje komunikat i trzeba kliknąć "OK wysyłam
    potwierdzenie". Administrowałem pocztą w dużej instytucji dla bardzo dużej
    liczby userów, każdy z nich czy to Pania Jadzia z oddziału gdzieś hen w
    Polsce
    czy Pan, który na co dzień koresponduje sobie z Balcerowiczem, każdego
    traktowałem z należytym mu szacunkiem. Byłem do ich usług.

    pzdr
    Gluestick