PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-04 20:22:08
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gluestick" <g...@p...onet.pl> wrote in news:b42ta2$90u$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Anna Starostecka-Kaczmarek.

    Swoja droga - jesli masz zamiar w ten sposob poszukiwac pracy to raczej nie zajdziesz

    daleko. Po pierwsze nie masz pewnosci czy serwer ich pocztowy poprawnie obsluguje te
    funkcje, moze fakt, ze teraz otrzymales potwierdzenie to przypadek. A gdyby teraz
    pani,
    ktora tak milo nazywasz, po przeczytaniu Twoich dokumentow zaprosila Cie na rozmowe
    tak czy inaczej to jestes teraz spalony. Zdajesz sobie z tego sprawe ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.