PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-04 20:55:29
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: kingram <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    <ciach>
    > Reiffansen ? :-)
    Dzieki - to tylko "palcowka" chodzilo mi jak najbardziej o Raiffeisen
    Bank... zadowolony?

    > Na jakich przeslankach opierasz te "naukowa" teorie ?
    Na tych samych jak Darwin oparl byl swoja teorie dotyczaca ewolucji...
    ;o)
    Pracujesz dla polskiego banku ktory bylby w stanie lyknac Reiffeisen
    Bank na przekaske? (ze zadajesz takie pytanie)?
    ;o))))))

    > Tak, mysle ze przeslanie wiadomosci o podtekscie "jestem debilem, nie zatrudniajcie
    mnie
    > teraz ani nigdy" zwiekszy szanse myslacych uczestnikow rynku pracy.
    Nie, no nikt tego (poza Toba) nie powiedzial...
    Tak, mysle ze przeslanie wiadomosci o podtekscie "nie chcecie
    wartosciowego goscia do pracy u siebie - to pocalujcie mnie w dupe" jak
    najbardziej zwiekszy szanse myslacych na rynku pracy... A zwlaszcza
    podniesie poczucie wlasnej wartosci u respondenta...
    Kwestia, czy jak to ujal kiedys Weiss w ZET-ce "inteligentnych inaczej"
    czy nie...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram