PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzetargi pracy czy to jest w ogóle legalne??? › Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
  • Data: 2008-02-09 09:53:26
    Temat: Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odleglosci i pracownik nie ma kompletnie w takim przypadku porownania czy
    > mozliwosci negocjacji ,traci czas i srodki a dowiaduje sie o tych stratach po
    > fakcie, nota bene stratach obustronnych.

    Obustronnych? Popatrz na "straty" po stronie pracodawcy jako na formę
    inwestycji. Niepodawanie proponowanej wysokości wynagrodzenia umożliwia
    skuteczne dla pracodawcy negocjacje i wybór takiego pracownika, który
    będzie najtańszy, będąc zarazem satysfakcjonujący jakościowo. Wówczas
    "straty" podczas rekrutacji zrekompensują się z nawiązką przez możliwość
    wypłacania delikwentowi mniejszej pensji.

    > Powinno sie takim ludzikom dawac rachunki za paliwo to moze zmieniliby
    > podejscie do ludzi, dzieki ktorym czesto zyją.

    Ale po co? Przecież kandydaci i tak przyjeżdżają...

    Btw. Mam taką teorię, że ludzie przyzwyczaili się do tego, że
    przysługuje im spora ochrona jako osobom fizycznym-konsumentom i jako
    konsumenci żądają dla siebie różnych praw od pracodawców. Tyle tylko, że
    w zależności pracodawca-pracownik *nie występuje* pojęcie konsumenta.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com