PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzetargi pracy czy to jest w ogóle legalne??? › Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
  • Data: 2008-02-09 23:28:05
    Temat: Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

    > Ja mam odwrotne wrażenie.
    > To najczęściej przyszli pracownicy uważają, że "godziwy etat" im się nalezy
    > z tytuły bycia obywatelem (IV) RP.
    > Wszelkie objawy twardego szukania najtańszego/najlepszego pracownika uważają
    > za brzydkie zagrywki "nowobogackich", ale własne jeżdżenie cały dzień, aby
    > gdzies kupić o 10 zł tańszą wersalkę uważają za oczywistą współcześnie
    > przedsiębiorczość.
    > Jak mnie nie pasuje oferta pracy, albo wydaje sie podejrzana to w ogóle na
> [...]

    osobiscie uwazam za dobry pomysl kupowanie wersalki tanszej niz drozszej nawet
    jesli to jest 10 zl, jesli suma sumarum bede na tym do przodu.
    co do prawa do godziwego etatu to jest to logika i prawo ekonomii, bo tam gdzie
    ludzie mają pieniądze ( wiekszy mozliwosci popytu) tam jest i wieksza podaz na
    usługi czy produkcje.
    I tu jest pogrzebany pies
    PRACODAWCA KTORY MALO PLACI PRACOWNIKOM MALO ZAROBI ROWNIEZ NA KLIENTACH -
    zwlaszcza jesli są nimi Polacy.

    co do "nie-pasowania" oferty to jest wiele dobrych ofert a wręcz doskonalych
    ale na miejscu dowiaduje sie czlowiek ze nie powiedzą mu stawki a owa oferta
    wcale nie jest taka dobra.Strata czasu dla obu stron.