PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzetargi pracy czy to jest w ogóle legalne??? › Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
  • Data: 2008-02-10 03:06:50
    Temat: Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiktor pisze:
    > telefonicznej grzecznie mówi o swoich wymaganiach finansowych, z
    > zapytaniem czy łapie się w widełki.
    Jaja se robisz. W przypadkach z "wyższej półki" aplikant może napisać
    poniżej jakie sumy mu d* nie zawracać, ale generalnie spółka "Ja i zięć"
    naprawdę myśli że może zatrudnić fachowca za mniej niż 90% pensji
    prezesa.
    Efekt - obrażenie pracownika na potencjalnych pracodawców oraz
    narzekanie przez "byzmesmenów" na słabo wyrobiony rynek pracy.
    Problemem z ogłoszeniami jest zbyt dużo cwaniaczków co myślą że jak ktoś
    widzi ofertę pracy za ich 3xmiesięczny zarobek to ktoś poza nimi na to
    poleci.

    Pzdr.